Номер на поръчката, започва с #BG (можете да го намерите във Вашето потвърждение на поръчката)
Фамилия, малко име
Имейл
Имейл (моля, потвърдете)
Моля, посочете тук артикулите, които искате да върнете.
Моля, свържете се лично с нашия екип за обслужване на клиенти, за да обсъдите процедурата, която трябва да се следва в случай на връщане на вашите продукти.
Артикулен номер, описание на продукта (ще го намерите във Вашето потвърждение на поръчката)
Причина за връщането Артикулът се различава от очаквания Артикулът не е подходящ за предвидената употреба Артикулът е повреден Не пристигна навреме Получен е грешен артикул Открита е по-ниска цена Други
Желано решение Връщане на стоката и получаване на платената сума Връщане на стоката и получаване на нов артикул
За възстановяването на сумата ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали при първоначалната си поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Забележки".
Забележки
Снимка на целия артикул и няколко снимки на отделни детайли са достатъчни. Запитвания без снимки евент. не могат да бъдат обработвани. Можете да качите едновременно няколко файла, като изберете наведнъж всички желани файлове във Вашия Upload прозорец и потвърдите с Отвори. Можете да качите файлове с общ размер до 10 Mb.
Допълнителни подробности/обосновка
Желано решение Получаване на резервни части с допълнителна доставка Получаване на нов артикул Получаване на възстановената сума
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
Не е необходимо да връщате артикулите, тъй като директната допълнителна доставка на съответните части е най-бързото решение.
За да можем да Ви помогнем възможно най-бързо, са ни необходими снимки на получената и повредена стока. Моля, проверете внимателно цялата доставка и ни изпратете пълен списък с липсващите/дефектните части, за да може да се извърши комплексна допълнителна доставка. Списъкът трябва да бъде създаден с помощта на инструкцията за сглобяване (напр.: 1 брой B 80, 2 броя PD 240). Моля, имайте предвид, че по дървото може да има естествени пукнатини, чворове и осмолявания, като тези свойства могат да се проявят и в резервните части. Когато разполагаме с пълния списък, ще получите допълнителна доставка.
За да можем да Ви помогнем възможно най-бързо, са ни необходими снимки на получената и повредена стока. Снимка на целия артикул и няколко снимки на отделни детайли са достатъчни. Запитвания без снимки евент. не могат да бъдат обработвани. Можете да качите едновременно няколко файла, като изберете наведнъж всички желани файлове във Вашия Upload прозорец и потвърдите с Отвори. Можете да качите файлове с общ размер до 10 Mb.
Файлове
Файлове
Файлове
Желано решение Запитване за подходящо решение* Връщане на стоката и получаване на платената сума
*) След получаване на Вашето запитване нашият отдел за обслужване на клиенти ще се свърже с Вас с предложение.
За възстановяването на сумата ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали при първоначалната си поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Забележки".
Забележки
Желано решение Връщане на стоката и получаване на нов артикул Връщане на стоката и получаване на платената сума
За възстановяването на сумата ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали при първоначалната си поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Забележки".
Забележки
За да можем да Ви помогнем възможно най-бързо, са ни необходими снимки на етикета на опаковката, на инструкцията за сглобяване, на квитанцията за доставка и на комплектната стока. Запитвания без снимки евент. не могат да бъдат обработвани. Можете да качите едновременно няколко файла, като изберете наведнъж всички желани файлове във Вашия Upload прозорец и потвърдите с Отвори. Можете да качите файлове с общ размер до 10 Mb.
Желано решение Възстановяване на разликата в цената
За да можем да обработим заявката ви възможно най-бързо, ни е необходима снимка на по-евтината оферта! Изисквания: Срокът за анулиране от 14 дни не трябва да бъде надвишаван и трябва да става въпрос за идентичен артикул.
Файлове
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Артикулен номер, описание на продукта (ще го намерите във Вашето потвърждение на поръчката)
Причина за връщането Артикулът се различава от очаквания Артикулът не е подходящ за предвидената употреба Артикулът е повреден Не пристигна навреме Получен е грешен артикул Открита е по-ниска цена Други
Желано решение Връщане на стоката и получаване на платената сума Връщане на стоката и получаване на нов артикул
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Коментари".
Забележки
Достатъчна е снимка на целия артикул и няколко снимки на детайли. Заявките без снимки може да не бъдат обработени.
Допълнителни подробности/обосновка
Желано решение Получаване на резервни части с допълнителна доставка Получаване на нов артикул Получаване на възстановената сума
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
Не е необходимо да връщате артикулите, тъй като директната допълнителна доставка на съответните части е най-бързото решение.
За да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на получените и повредените стоки. Моля, проверете внимателно цялата доставка и ни изпратете пълен списък на липсващите/дефектните части, за да може да бъде организирана индивидуална последваща доставка. Списъкът трябва да се основава на инструкциите за сглобяване (напр. 1 брой B 80, 2 броя PD 240) Моля, имайте предвид, че дървото може естествено да има пукнатини, възли и образуване на смола и следователно тези характеристики могат да се появят и в резервните части. Веднага щом получим пълния списък, ще получите последваща доставка.
За да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на получените и повредените стоки. Моля, проверете внимателно цялата доставка и ни изпратете пълен списък на липсващите/дефектните части, за да може да бъде организирана индивидуална последваща доставка. Списъкът трябва да се основава на инструкциите за сглобяване (напр. 1 брой B 80, 2 броя PD 240) Моля, имайте предвид, че дървото може естествено да има пукнатини, възли и образуване на смола и следователно тези характеристики могат да се появят и в резервните части. Веднага щом получим пълния списък, ще получите последваща доставка.
Файлове
Файлове
Файлове
Желано решение Запитване за подходящо решение* Връщане на стоката и получаване на платената сума
*) След получаване на Вашето запитване нашият отдел за обслужване на клиенти ще се свърже с Вас с предложение.
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Коментари".
Забележки
Желано решение Връщане на стоката и получаване на нов артикул Връщане на стоката и получаване на платената сума
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете друг начин на плащане, моля, отбележете това в полето "Коментари".
Забележки
За да можем да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на етикета на опаковката, инструкциите за сглобяване, разписката за доставка и пълната стока. Заявките без снимки може да не бъдат обработени.
Желано решение Възстановяване на разликата в цената
За да можем да обработим заявката ви възможно най-бързо, ни е необходима снимка на по-евтината оферта! Изисквания: Срокът за анулиране от 14 дни не трябва да бъде надвишаван и трябва да става въпрос за идентичен артикул.
Файлове
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Артикулен номер, описание на продукта (ще го намерите във Вашето потвърждение на поръчката)
Причина за връщането Артикулът се различава от очаквания Артикулът не е подходящ за предвидената употреба Артикулът е повреден Не пристигна навреме Получен е грешен артикул Открита е по-ниска цена Günstigeren Preis entdeckt Други
Желано решение Връщане на стоката и получаване на платената сума Връщане на стоката и получаване на нов артикул
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
За да можем да Ви помогнем възможно най-бързо, са ни необходими снимки на получената и повредена стока. Снимка на целия артикул и няколко снимки на отделни детайли са достатъчни. Запитвания без снимки евент. не могат да бъдат обработвани. Можете да качите едновременно няколко файла, като изберете наведнъж всички желани файлове във Вашия Upload прозорец и потвърдите с Отвори. Можете да качите файлове с общ размер до 10 Mb.
Допълнителни подробности/обосновка
Желано решение Получаване на резервни части с допълнителна доставка Получаване на нов артикул Получаване на възстановената сума
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
Не е необходимо да връщате артикулите, тъй като директната допълнителна доставка на съответните части е най-бързото решение.
За да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на получените и повредените стоки. Моля, проверете внимателно цялата доставка и ни изпратете пълен списък на липсващите/дефектните части, за да може да бъде организирана индивидуална последваща доставка. Списъкът трябва да се основава на инструкциите за сглобяване (напр. 1 брой B 80, 2 броя PD 240) Моля, имайте предвид, че дървото може естествено да има пукнатини, възли и образуване на смола и следователно тези характеристики могат да се появят и в резервните части. Веднага щом получим пълния списък, ще получите последваща доставка.
За да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на получените и повредените стоки. Достатъчна е снимка на целия артикул и няколко снимки на детайли. Заявките без снимки може да не бъдат обработени. Можете да качите няколко файла наведнъж, като изберете всички желани файлове в прозореца за качване наведнъж и потвърдите с Open. Можете да качвате общо до 10 Mb.
Файлове
Файлове
Файлове
Желано решение Запитване за подходящо решение* Връщане на стоката и получаване на платената сума
*) След получаване на Вашето запитване нашият отдел за обслужване на клиенти ще се свърже с Вас с предложение.
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
Желано решение Връщане на стоката и получаване на нов артикул Връщане на стоката и получаване на платената сума
За възстановяването ще бъде използван същият начин на плащане, който сте избрали за първоначалната поръчка. Ако желаете да използвате друг начин на плащане, моля, посочете това в полето "Коментари".
Забележки
За да можем да ви помогнем възможно най-бързо, се нуждаем от снимки на етикета на опаковката, инструкциите за сглобяване, разписката за доставка и пълната стока. Заявките без снимки може да не бъдат обработени.
Желано решение Възстановяване на разликата в цената
За да можем да обработим заявката ви възможно най-бързо, ни е необходима снимка на по-евтината оферта! Изисквания: Срокът за анулиране от 14 дни не трябва да бъде надвишаван и трябва да става въпрос за идентичен артикул.
Файлове
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Съобщение
Изпращане на формуляр